Υπηρεσίες

Φυσικοθεραπευτήριο Δέτσαρη Δέσποινα

Τα θεραπευτικά μέσα που χρησιμοποιούνται στο κέντρο μας είναι σύγχρονα και καινοτόμα με σκοπό την ασφαλή και γρήγορη αποκατάσταση των ασθενών.

Το Manual therapy είναι μια τεχνική που είναι αναγνωρισμένη παγκοσμίως. Περιλαμβάνει πλήρη λήψη ιστορικού και ενδελεχή κλινική αξιολόγηση του ασθενούς έτσι ώστε να υπάρξει το κατάλληλο πρόγραμμα θεραπείας για κάθε ασθενή.

Περιλαμβάνει διάφορες τεχνικές όπως κινητοποίηση νευρικού ιστού, ή κινητοποίηση αρθρώσεων ως στόχο να ελαττωθεί ο πόνος και να βελτιωθεί η κινητικότητα των αρθρώσεων.

Clinical pilates μια μορφή θεραπευτικής άσκησης που εφαρμόζεται στο Physio Care Center ατομικά σε κάθε ασθενή, μέσα στο πρόγραμμα θεραπείας ως στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας του ασθενή και την ασφαλή ενδυνάμωση χωρίς να επιβαρύνει το εκαστοτε μυοσκελετικό πρόβλημα.

Στο κέντρο μας χρησιμοποιούμε και επιπλέον θεραπευτικά μέσα για την αποθεραπεία του ασθενούς, όπως Tecar, Laser, Tens, ηλεκτροθεραπεία, υπέρηχο, δινόλουτρα κ.α.

Στο Κέντρο Φυσικοθεραπείας Physio Care ασχολούμαστε με:

1. μυοσκελετικές παθήσεις:

• οσφυαλγία,
  • ισχιαλγία,
  • αυχενικό σύνδρομο,
  • παθήσεις ωμικής ζώνης,
  • οστεοαρθρίτιδα γόνατος,
  • οστεοαρθρίτιδα ισχίου
  • τροχαντηρίτιδα ισχίου

2. αθλητικές κακώσεις:

• διάστρεμμα,
  • κάκωση μηνίσκου,